Wednesday, April 28, 2010

Road Trip with My Broadband



Project alpha kali ini nak kite citer tentang “Road Trip with My Broadband”. Untuk pengetahuan semua fungsi broadband P1W1max boleh digunakan dimana sahaja kita berada…Dengan adanya broadband P1W1max kita boleh akses internet dekat mana sahaja..kita boleh dapatkan maklumat sekiranya kita perlukan..




Buat masa ini saya menggunakan khidmat broadband P1W1max sebagai satu cara untuk dapatkan maklumat dan melaksanakan tugas yang berkaitan dengan “system web-based”..

Ini adalah kerana tugas saya banyak berkaitan dengan “system web-based” yang memerlukan saya sentiasa mengemaskini maklumat di dalam system.. broadband P1W1max juga boleh mengakses pelbagai laman web yang saya kehendaki seperti mencari tempat penginapan untuk berbulan madu, membaca suratkhabar secara online dan macam2 maklumat lagi.. Selain itu, kita juga boleh menggunakan internet untuk pelbagai bayaran.

Memandangkan saya mempunyai blog sendiri maka saya boleh menggunakan perkhidmatan broadband untuk mengemaskini my blog..jadi saya tidak ada masalah untuk mengakses dimana sahaja. Semasa saya bercuti, saya juga boleh berhubung dengan keluarga melalui line 3G yang menggunakan internet.. Walaupun saya berjauhan dengan suami namun saya tetap boleh menggunakan perkhidmatan broadband untuk mengakses internet seperti 3G juga

Lagi pulak pembayaran bulanan broadband P1W1max ini sangat berpatutan dan tidak terlalu mahal…broadband ini juga mempunyai pelbagai pakej. Jadi sekiranya seseorang pelajar memerlukan broadband maka mereka tidak perlu membayar bulanan terlalu mahal kerana terdapat pakej student..

So..kepada semua miliki broadband P1W1max sekarang bagi memudahkan segala pelaksanaan yang hanya boleh menggunakan internet.









Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment