Tuesday, April 13, 2010

ANDA MENCARI PEKERJAAN????

Anda mencari kerja dalam bidang IT???

mungkin saya dapat membantu anda semua..sebab dulu sebelum aku dapat kerja tetap kat Goverment,aku ader la daftar nama kat JOBSTREET.com...(tapi peluang nie banyak kat syarikat swasta la)

So banyak la yang peluang kerja yang aku dapat dari jobstreet.com nie...lagi2 dalam bidang IT sebab aku graduate IT student...

Dalam jobstreet nie kte boleh mohon cam2 bidang....bile kte dah tetapkan ape bidang pekerjaan yang kte nak, phak jobstreet akan e-mail kan pada kte pekerjaan2 yang dikehendaki...

Kepada graduan2 yang mahu mencari pekerjaan sila la berdaftar dengan jobstreet.com nie...Insyallah kalau ader rezeki anda akan dapat pekerjaan tersebut...

Tapi nasihat saya kat sini, kte perlu berhati2 dalam memilih pekerjaan...kte jangan terlalu memilih dan juga jangan terlalu percaya...ape pun dasarnyer kte kne siasat tul2 pekerjaan tersebut...jangan amik mudah n teruja sangat dengan kerja yang ditawarkan..

No comments:

Post a Comment