Monday, April 5, 2010

Alhamdulillah....syukur...

Alhamdulillah......Arini aku berjaya menyelesaikan puase ganti yang selalu sgt tertangguh....aku nk teruskn puase minggu ni sebab tinggal 4 ari je lum berganti...insyllah dapat menyelesaikan dengan jayanyerrr...

Dugaan arini xader la sgt cume rs lapar sgt 2 ader...sebabnyer aku x sahur just minum air marigold cklat jer..so moral of this story nak puase 2 kne la rajin bangun bersahur....Sekurang2nyer niat puase 2 dah ader dapat sekali pahala bersahur kan....lagi pun elak dari gasterik...2 pun x baik utk badan kte....

Arini aku berbuka dengan hasil masakan aku (cam gempak je reseinyerr...hehehe)....sebenarnyer aku cume masak sayur campur camcai n ikan kembung bakar (tapi gne rempah cam nk bakar ayam tau...wat lain skit)... ala masakan simple...sempoi...slamber...(tema la ktakan)...makan ramai2 sedap 2....

Esok aku nk trs kan puase...harap2 berjaya laaa hendaknyer...Aminnn

No comments:

Post a Comment